La frase del títol no és nostra; me la va dir un gran amic un dia mentre parlàvem d..
Com ja sabreu pels articles anteriors del nostre blog, som una escola de benestar emoc..
Bona tarda, el meu nom és Arantxa. Què us ha portat fins aquí? Aquesta és la prime..
De la mà de l'associació Raíces, descobreix la calma a Can Traver de Besalú del 29 al 31 d..
A Raíces, l’Escola de Benestar Relacional i Parentalitats Sanes, portem des del 201..