Del 23 de setembre al 2 d’octubre el Gremi d'Hostaleria de Terrassa i comarca organitza la Ruta del Gintònic, que inclourà aquest any el 4er. Festival Música & Gintònic.
Els establiments que hi participin hauran d'oferir durant aquella setmana alguna actuació en viu acompanyada d’un gintònic que tindrà un preu especial.
Patrocinat per Schweppes i Ginebra Master's.
Relació participants al IV Festival Música & Gintonic
En total aquest any hi ha 22 bars i restaurants que participaran al festival aportant música i gintònics (veure programa). Entre els participants d'enguany hi trobem alguns membres de connecTerrassa com:
- The Laundry Bar (Carrer d'Iscle Soler, 2). Nom del gintònic que oferiran: Centrigugat.
- Nuva, restaurant & cocteleria (Passeig del Vapor Gran, 27-29). El 30 de setembre a les 23.00 h oferiran un concert a la terrassa del bar amb el grup "Nuva & Cia". Nom del gintònic que oferiran: Nuva gintònic", amb i sense alcohol.
—
Llegiu l'ENTREVISTA que vam fer per a l'edició de l'any passat a Lluís Ristol (Gremi Hostaleria): “Sempre havíem fet per separat la Ruta del Gintònic i el Música & Gintònic, i aquest any ho hem unit en una sola activitat”.
