Entrevista a Montse Magaña, nova professional de connecTerrassa: «Quan faig un web sempre penso en la següent fase. Mai faré un web sense SEO»


  • Etiquetes: entrevista, Montse Magaña, comunitat connecTerrassa | Temps de lectura: 5 minuts

    dimarts, 5 febrer, 2019 - 18:30

    PROMOCIÓ | Anàlisi SEO gratuïta de la vostra pàgina web [Montse Magaña]

    Fa pocs dies ha entrat a formar part de la Comunitat connecTerrassa Montse Magaña, dissenyadora de webs i especialitzada en e-commerce i màrqueting digital. N’hem parlat amb ella per a conèixer-la més i poder-vos-en oferir una breu presentació.

     

    connecTerrassa- Qui és Montse Magaña?

    Montse Magaña- Soc una persona a la qual sempre li ha agradat la informàtica. Amb 12 anys vaig aprendre a programar en MS-DOS… que vella que soc :-)) Coses de la vida: vaig acabar estudiant Empresarials, cosa que no em satisfeia.

    Resumint molt: als 40, per diferents circumstàncies, vaig tenir l’oportunitat (jo dels fracassos en dic oportunitats) de reinventar-me i, gràcies al meu segon marit, en David, vaig poder estar dos anys formant-me en el que realment m’agradava: primer, en la confecció de pàgines web i, segon, cursant un màster en Màrqueting Digital. Ell és un dels puntals a la meva vida i a la meva feina, ja que gràcies a ell soc qui soc professionalment parlant i és ell qui treballa el brànding dels clients que m’arriben. Tots dos treballem a casa i fem un equip genial!: disseny i estratègia. Ell és anglès i el seu eslògan és: «Get noticed… be remembered».

     

    cT- Quins serveis ofereixes?

    MM- Ofereixo un servei d’estratègies en màrqueting digital. Sobretot de visualització. El brànding i la confecció de webs és part de l’estratègia, com explico després. Quan faig brànding penso també en com quedarà en xarxes socials, fem els bàners de cadascuna d’elles. També penso en com anirà al web, si s’adaptarà al disseny, als colors...

    Quan faig un web sempre penso en la següent fase. Mai faré un web sense SEO; per a mi no és opcional, és un MUST. Sempre el faré pensant en quan vulgui fer accions de màrqueting digital.

    Les estratègies en màrqueting digital les definim segons la necessitats/objectius de cada client. Analitzem els resultats i revisem accions.

     

    cT- A quin públic et dirigeixes?

    MM- Sobretot a petits empresaris, tant si són autònoms com si tenen una empresa. M’agrada molt treballar amb emprenedors i ajudar-los a crear el seu projecte i veure’l néixer i créixer.

     

    cT- Treballes amb brànding, disseny web i estratègia digital. Què destacaries de cada fase?

    MM- Que totes són necessàries i que una estratègia no s’entén sense un bon brànding, que un web no es pot construir sense una base de brànding, ni una estratègia es pot basar en un web que no està optimitzat. Per tant, l’ordre seria aquest: brànding > web > estratègia. I, sigui el que sigui que em demanin els clients, anem enrere o endavant segons com sigui la seva situació.

     

    cT- Recomana'ns algun/s dels teus treballs.

    MM- Podeu trobar un e-commerce de formatges: www.formatgerialafrasera.com

    Un e-commerce per a regals a nadons (projecte propi): www.hibaby.es

    També un web de viatges: www.scotlandtrip.international

    I el meu web, renovat fa poc: www.montse-magana.com

     

    cT- Ja hem publicat una promoció de Montse Magaña a connecTerrassa. A qui li pot interessar? Què ofereixes?

    MM- És una promoció amb la qual ofereixo un estudi SEO del web. Hi ha molta gent que té un web i no el troben a Internet o està molt mal posicionat i no saben per què. La qüestió no és només tenir un web bonic per fora, també s’ha de tenir bonic per dins i això és el que jo miro, com està construït per dins. Com Google llegeix la web.

    Diuen que el contingut et posiciona, però si Google no entén aquest contingut ja pots anar-ne fent, que no servirà de gaire. Si vols fer publicitat a Google i el web no té la qualitat que exigeix, et pot sortir molt cara. Li pot interessar a qualsevol que vulgui treballar per posicionar el seu web i no sap per on començar. Jo li puc oferir un diagnòstic de punt de sortida. Ofereixo un estudi de SEO On-Page. De com el web respon a criteris SEO i de qualitat de Google.

     

    cT- Quins són els teus projectes de futur aquest 2019?

    MM- Aquest 2019 vull començar definitivament a escriure articles al meu blog. També he decidit començar a donar formació de màrqueting digital de nivell bàsic, ja que he vist que la majoria de clients senten a parlar de moltes coses de màrqueting digital, però no saben com fer-lo servir ni quan. Aquests cursos seran:

    • SEO: com optimitzar una pàgina web/ un blog.

    • E-mail marketing: en què consisteix aquesta estratègia.

    • MailChimp: com crear un e-mail i campanya basats en l’estratègia escollida.

    • WordPress: aprendrem a muntar un web/blog, però la finalitat serà saber què és, com s’estructura i aprendre a canviar coses quan algú ens fa el web. No dependre sempre del programador per posar una coma :-)

    • Facebook: com crear una campanya de publicitat a Facebook.

    • Estratègies de màrqueting digital: com aconseguir els nostres objectius de màrqueting a través del màrqueting digital.

    S’accepten propostes... ;-)

     

    Més informació:

    Afegeix un comentari

    Vols formar part de la nostra comunitat?

    Clica aquí!

    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat