Judit Alonso (Happy Days): «La personalització dels productes ha vingut per quedar-se»


  • Etiquetes: entrevista, Happy Days | Temps de lectura: 3 minuts

    divendres, 11 gener, 2019 - 12:00

    Happy Days és una empresa jove dedicada a idear i crear material personalitzat pels dies més feliços de la vida. Ens poden ajudar a trobar un disseny d'invitació únic i detalls exclusius per a cada moment que segur que sorprendran a tothom. N’hem parlat amb la Judit Alonso, la seva creadora.

    connecTerrassa.- Happy Days és un projecte d’artesania personalitzable que basa el seu negoci en la botiga online, principalment. Què és Happy Days per a tu? I, què hi podem trobar com a usuaris?

    Per a mi Happy Days és un projecte personal que he aconseguit convertir en la meva feina. Em permet treballar d’allò que més m’agrada i compaginar la meva vida personal i professional. I el fet de contribuir en fer especials les celebracions dels meus clients fa que sigui una feina molt agraïda. Com a usuaris hi podeu trobar tot allò que estigueu buscant i voleu materialitzar. El lema és “Idees i creacions per a dies molt feliços”, crec que ho resumeix molt bé!

    cT.- Tens productes que ens poden ser útils per a tot l’any i d’altres que són més de temporada. Com ho podríem distingir? Quines són les èpoques de l’any fortes per al teu negoci?

    Doncs al web podeu trobar-hi un apartat sencer dedicat a Casaments i un apartat al què anomeno Happy World, que seria el que estaria format per productes del dia a dia. De totes maneres aquest any vull reestructurar el web i afegir-hi nous apartats, com per exemple un per a festes personalitzades o un apartat dedicat a decoració infantil que anomenaré Happy Kids. La temporada més forta és la de casaments, que tot i que es concentra al principi de l’any, comença a estendre’s i s’allarga amb els casaments de tardor, que cada vegada són més freqüents!

    cT.- La personalització dels productes és una tendència que ha vingut per quedar-se? Com vius en el teu negoci aquest aspecte i com l’enfoques amb els teus clients?

    Jo estic segura que sí, que ha vingut per quedar-se i que, a més, encara hi ha molt camp per innovar. Tenim moltes més eines i el producte personalitzat sempre és molt més especial, tant per a un mateix com per a la persona que el rep. Però, a més, vaig crear Happy Days per anar un punt més enllà del que es coneix com la personalització de productes, sempre dic que vull que sigui un lloc on anar a buscar allò que tens al cap i vols materialitzar. El que ofereixo és la personalització real de qualsevol aspecte del producte, no només un canvi en el text, que és el que es pot trobar més fàcilment avui en dia.

    cT.- HappyDays és un projecte que neix del món digital, però has assistit en fires i potser podem trobar els teus productes en alguna botiga física. És així? Com relaciones els dos mons, el físic i el digital?

    He assistit a Fires per dos motius: un per donar-me a conèixer, ja que és una molt bona forma de fer-ho. I l’altre és per tenir contacte amb el client, per captar reaccions i també per descobrir idees noves que ells mateixos aporten. Crec que és molt important aquest contacte personal. Tot i ser una botiga on-line, moltes vegades quedo amb els clients per entrevistar-nos.

    cT.- I, ja per acabar: quins projectes de futur tens de cara al 2019?

    Com he comentat abans, el web és el meu focus aquest any. Vull fer-ne una reestructuració, ampliar-lo amb nous productes i completar-lo amb els que tinc i encara no hi són. I aprofitar per a aconseguir-ne un bon posicionament mitjançant SEO. Espero acabar l’any amb bons resultats!

    Afegeix un comentari

    Vols formar part de la nostra comunitat?

    Clica aquí!

    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat