- Aquest esdeveniment ja ha passat.
“Hamlet, és una comèdia”

Peyu i Albert Pla
Darrere el títol de Hamlet s’hi amaguen els estira-i-arronses de la convivència de dos companys a l’habitació 313 d’un hospital. Un lloc que suggereix supersticiosament desgràcia o fins i tot alguna mort. Aquesta comèdia, malgrat el seu títol, presenta fets potser més preocupants que l’obra original, ja que comparada amb la vida real, Hamlet és una comèdia.
Peyu
Quinze anys després de l’estrena del seu primer espectacle, Jo tinc un amic que… (2009), en Peyu presenta el seu 6è espectacle, aquesta vegada acompanyat de l’Albert Pla. Des dels seus inicis en Peyu sempre ha optat per vehicular l’humor a través de la dramatúrgia, allunyant-se de l’standup comedy i apostant per un format molt més a prop del teatre que del monòleg televisiu. Acumula 15 anys d’experiència en el món de les arts escèniques i ha portat a terme obres de gran format com: Jo tinc un amic que… (2009), Planeta iNeptú (2012), iTime (2015), El Gallardo español (2019) i L’Il·lusionista (2022).
Paral·lelament, també ha creat espectacles de petit format que es poden veure a pobles i ciutats de Catalunya, especialment a les seves Festes Majors, en les quals destaquen: En Peyu i en Dani (2014), L’Home Orquestra (2020) i La Niña Bonita (2025). També és conegut per les seves aparicions en el món audiovisual, en programes de ràdio com El Búnquer de Catalunya Ràdio o programes de televisió com Bricoheroes (2019), Natura Sàvia (2018), Natura Sàvia Sapere Aude (2024) de 3Cat, i actualment, La Renaixença, també a 3Cat.
Sinopsi completa
L’Albert Pla i en Peyu s’han unit per fer una comèdia. Darrere el títol de Hamlet s’hi amaguen els estira-i-arronses de la convivència de dos companys d’una habitació d’hospital: l’habitació 313 concretament. Els supersticiosos pensaran que és un lloc propici perquè hi passi algun tipus de desgràcia: potser una mort? O dues fins i tot? Potser 3? Tampoc té per què morir-hi ningú. Els hospitals també són escenaris de vida, és on hem nascut bona part dels humans. A la 313 hi passen moltes coses, potser no tantes com a Hamlet, però segurament més preocupants perquè comparat amb la vida real Hamlet és una comèdia.
DOBLE SESSIÓ!
