Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

6a Cursa/Caminada Solidària 1km1vida del Vallès-Ciutat de Terrassa

desembre 21, 2025 @ 10:00 am - 11:00 am

La ciutat de Terrassa tornarà a viure una gran jornada d’esport i solidaritat amb la sisena edició de la Cursa Solidària 1km1vida del Vallès, una iniciativa impulsada conjuntament amb la Fundació Vicente Ferrer que té per objectiu recaptar fons per millorar les condicions de vida de la infància més vulnerable d’Àsia.

Amb sortida i arribada a la plaça de Vicenç Ferrer i un circuit que recorre el parc de Vallparadís, la prova és oberta a tothom i ofereix dues modalitats:

  • Cursa / Caminada familiar – 5K
  • Cursa – 8K

Un matí ideal per gaudir de l’esport, la convivència i el compromís social, en un ambient festiu i participatiu que continua creixent any rere any. Una cursa que mou persones… i transforma vides

El 100% dels beneficis obtinguts a través de les inscripcions es destinarà a donar suport als projectes de la Fundació Vicente Ferrer enfocats en l’educació i el benestar de la infància a països com Nepal i Sri Lanka. L’objectiu per a la temporada 2025/2026 és ajudar a garantir entorns segurs, saludables i amb accés a una educació de qualitat per a nenes i nens que ho necessiten.

La teva participació no és només un dorsal… és una oportunitat de canvi real.

Data: diumenge 21 de desembre de 2025
Hora de sortida: 10.00 h
Lloc: Plaça Vicenç Ferrer (Terrassa)
Modalitats: 5K (cursa/caminada) i 8K (cursa)
Inscripcions

Uneix-t’hi!

Mostra els detalls