Un taller teòric i pràctic on obtindràs eines per elaborar les teves pròpies pomades, locions i olis per guarir cremades, picades d'insectes, contractures musculars, cataplasmes, bàlsams, utilitzant sempre productes naturals i sense cap tipus de component químic. Aprendràs a identificar les herbes curatives i la forma de barrejar-les entre elles segons les seves propietats i… a fer la teva màgia personal!
Aquest taller t'endinsa al món de les plantes medicinals, saber una mica més de la cultura popular i com les utilitzaven els nostres avantpassats. No necessites cap coneixement previ ni específic, només ganes d'experimentar i aprendre!!
Vine a gaudir de la natura i aprèn a treure-li partit.
Sessió 1 (4h.) DESPERTA ELS SENTITS – INTRODUCCIÓ A LES PLANTES REMEI (les teves pròpies bases per a les pomades i olis)