Yolanda Alfaro (Ricardo i Montse): “Oferim el servei que ens agradaria si nosaltres fóssim els clients, un servei còmode, econòmic i sa”


  • Etiquetes: entrevista | Temps de lectura: 3 minuts

    dilluns, 21 gener, 2019 - 20:00

    ENTREVISTA | El mes de novembre de l’any passat la històrica parada del Mercat «Ricardo i Montse» ampliava el negoci amb l’obertura d'una nova botiga al núm. 108 de la RasaAmb l’obertura de la nova botiga, Ricardo i Montse amplia i millora el seu servei amb els més de 200 plats variats i cuinats que ja ofereixen dins del Mercat de la Independència. A més, els permet ampliar horaris als migdies i obrir les tardes de dilluns, dimarts, dimecres i dissabtes, cosa que fins ara no podien fer per les característiques del Mercat.

    HISTÒRICA EMPRESA FAMILIAR AMB PROJECTES DE FUTUR

    Ricardo i Montse és una empresa familiar, actualment dirigida per Yolanda Alfaro, amb qui hem parlat per a conèixer-la més detalladament. La nova botiga és una extensió del negoci que, amb la parada del Mercat, la Yolanda, els seus germans i pares ja regenten des de fa 46 anys. La botiga de la Rasa, molt a prop del Mercat i a tocar de la Rambla, té pocs mesos de vida, encara, però ja li comencen a veure l’encert de la tria. La van obrir el 8 de novembre, tot i que el model de negoci, ubicació, enfocament, objectius..., com assenyala la seva propietària, s’estava estudiant des del 2014. 

    Alfaro assegura que “després de l’obertura, les vacances de Nadal eren el primer gran repte d’aquest nou negoci. Un repte que valorem com a èxit per la bona rebuda de la clientela durant aquestes dates tant assenyalades”. A més, la responsable de la botiga ens explica que “fins ara, el nombre de clients ha anat in crescendo”. Els treballadors de “Ricardo i Montse” confien en que aquesta evolució favorable no pari.

    Aquest establiment té exposats una enorme varietat de plats, des de pasta, carns, peixos, verdures, llegums, fins a sopes o plats vegans. Com a curiositat, dos dels plats que més èxit tenen són el cigró gran i la fideuà de peix. 

    SERVEI DE RESERVA DE PLATS CONCRETS

    La propietària del negoci ens recorda que també hi ha la possibilitat de reservar un plat concret, tot i que remarca que cal fer la reserva amb temps per a que els cuiners puguin organitzar-se, preferiblement amb un o dos dies de marge. El ritme de treball, tal i com ens comenta Alfaro, és frenètic, la cuina està oberta des de les cinc del matí i fins a les 8 del vespre i l’equip de cuina consta de dos cuiners i sis ajudants.

    RELACIÓ DE PROXIMITAT AMB ELS CLIENTS

    Com abans s’apuntava, la varietat és un dels punts forts d’aquest nou establiment però també s’ha de tenir en compte la relació amb el client, una relació que Yolandavalora com a propera, de confiança i, inclús, familiar. La pretensió dels treballadors de “Ricardo i Montse” és “que la gent se senti com a casa. La nostra intenció és donar-los temps per fer altres coses que no sigui cuinar i comoditat. De fet, oferim el servei que ens agradaria si nosaltres fóssim els clients, un servei còmode, econòmic i sa”. 

    MÉS INFORMACIÓ

    Afegeix un comentari

    Vols formar part de la nostra comunitat?

    Clica aquí!

    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat