Terrassa Centre presenta una targeta per fidelitzar els clients


  • Etiquetes: La Torr, De compres, TerrassaCentre, fidelització, dinamització | Temps de lectura: 0 minuts

    dimecres, 11 març, 2015 - 09:00

    NOTÍCIA | El dilluns 2 de març va entrar en vigor la nova Tarja de fidelització impulsada des de l’associació TerrassaCentre. Es tracta d'una targeta client “virtual” o una aplicació mòbil per aquells més hàbils amb la tecnologia, que permetrà acumular punts per les compres realitzades als comerços associats a TerrassaCentre. 

    [Segueix llegint a La Torre del Palau].

    --

    Els articles sobre comerç i consum a Terrassa es reprodueixen, parcialment, a connecTerrassa com a conseqüència de l'acord de col·laboració establert entre aquests dos mitjans.

    Afegeix un comentari

    Vols formar part de la nostra comunitat?

    Clica aquí!

    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat