Sílvia Puig (Com de casa): “Busquem la persona treballadora que millor encaixi en cada cas”


dilluns, 24 setembre, 2018 - 11:15

El 2006 va engegar un projecte innovador a Terrassa de la mà de les germanes Puig, la Núria i la Sílvia. Es tracta de Com de casa, una empresa especialitzada en la neteja de llars. Amb el lema “Casa teva, feina nostra”, aquesta empresa persegueix l’objectiu de “dignificar l’ofici de dona de fer feines evitant els pagaments en negre i fent un contracte d’acord amb la legalització”, tal com indica la seva coordinadora. Com de casa compta amb una plantilla que està formada per dues coordinadores i un total de 70 treballadors.

Un dels punts forts d’aquesta empresa és l’adaptabilitat. Des de la direcció de Com de casa s’assegura que “el més important són les persones, tant el treballador com el client. Per tant, conèixer les necessitats de les dues parts i complementar-les perfectament és essencial. Busquem la persona treballadora que millor encaixi en cada cas”. Aquesta adaptació té en compte l’entorn familiar i s’adequa a les necessitats horàries dels clients.

La Sílvia Puig explica que la selecció del personal és molt meticulosa. “És necessari saber a qui estàs contractant i quines necessitats té la persona que contracta. Coneixem a fons cada treballador i ens assegurem que treballarà com cal. Cuidar d’una casa que no és teva és un treball de molta responsabilitat”.

Inicialment l’empresa estava dedicada només a la neteja de la llar, però, cada cop més, s'està ampliant l’oferta de serveis. Entre ells hi ha: les feines puntuals, serveis a empreses, serveis domèstic o gestoria de la llar. A més, aquest nou curs s’ha iniciat amb novetats importants, com és el cas del servei Fengshui (saber com organitzar la casa), el servei de Reviure la llar (comporta el buidatge de la casa per donar-li una nova forma) o la venda de productes de neteja ecològics, uns productes que no afecten la salut. 

Com de casa dona cobertura a la ciutat de Terrassa, però també als voltants: a Matadepera, a Sabadell i d’altres. El perfil de clients és de tot tipus, tot i que predomina la classe mitjana que es pot permetre aquests serveis. El feedback, tal com apunta Puig, està sent “molt bo”. El fet de la personalització, de confeccionar un servei exclusiu atenent a les característiques de cada client, ens dona un punt de confiança i de saber que realment es fan bé les coses. De fet, intentem fer un servei que a nosaltres mateixos ens agradaria tenir”.

Vols rebre connecTerrassa al mòbil? Aquí t'expliquem com.



Registra't a connecTerrassa!

Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat

Afegeix un nou comentari

Promocions connecTerrassa

Informació de l'autor

Pau Aguilera

Periodista. Locutor a Ràdio Municipal de Terrassa i a RadioStar i redactor de connecTerrassa.