Elsa del Pozo (Veterinària CandyVet): «A l’hora d’escollir mascota és molt important estar ben assessorat per especialistes»


  • Etiquetes: entrevista, veterinària | Temps de lectura: 4 minuts

    dilluns, 3 abril, 2017 - 16:45

    ENTREVISTA | Al carrer Mossèn Josep Pons, núm. 24, local 3, de Les Fonts de Terrassa hi trobem la Veterinària CandyVet, projecte encapçalat per l’Elsa del Pozo Moreno. L’Elsa, llicenciada en veterinària per la UAB, va obrir aquest centre el 2012 i ja és tot un referent entre la seva clientela, que valora molt la confiança i la proximitat del servei que ofereixen. A més de l'Elsa, el centre compta amb un equip d’especialistes que aporten un plus de qualitat al servei que ofereixen.

    connecTerrassa.- Elsa, com han anat aquests primers cinc anys de vida de Veterinària CandyVet? Com definiries la teva consulta veterinària? A part de tu, quins altres professionals i de quines especialitats hi ha?

    Elsa del Pozo.- Doncs, estic contenta ja que la gent de la zona m’ha rebut molt bé i em sento apreciada i realitzada com a professional.

    La meva consulta es una clínica de proximitat, però oferint i cobrint tots els serveis que requereix la meva professió.

    Comptem amb la col.laboració de grans especialistes en tots els camps de la salut animal.

    cT.- A diferència d’altres professions la veterinària ha de sentir passió per la seva feina, és així? T‘agrada el concepte «mascotes» per a referir-nos als animals amb qui convivim? Quan va néixer la teva passió pels animals?

    EP.- Sí, jo sento passió per la meva feina i per treballar a gust, i bé, es l’ideal. Des de petita sempre deia que volia ser veterinària quan fos gran, i podria dir que es un somni fet realitat.

    cT.- Quins serveis oferiu a Veterinària CandyVet?

    EP.- Vacunacions, medicina general, diagnòstic per imatge (radiografia, ecografia, endoscòpia), cirurgia, oftalmologia, dermatologia, traumatologia, acupuntura, medicina holística, servei d’urgències via telefònica 24 hores...

    cT.- Què són les teràpies naturals i com poden beneficiar als animals?

    EP.- Les teràpies naturals consisteixen en la utilització de tècniques no catalogades com a medicina convencional com, per exemple, la homeopatia i l’acupuntura, entre altres, per tal d’ajudar en el tractament de certs problemes i/o malalties. No és un substitut de la medicina habitual, però hi ha molts casos en els que funciona molt bé com a complement o, fins i tot, com a tractament únic.

    cT.- Fa uns mesos vas escriure un article a connecTerrassa titulat «6 consells a tenir en compte abans de regalar una mascota». Consideres que la gent s’informa prou abans de donar el pas de tenir un animal a casa? Què els recomanaries?

    EP.- Crec que hi ha de tot però, en general, la gent no s’informa suficientment abans d’adquirir una mascota, i és per això que hi ha una taxa d’abandonaments tant elevada.

    A l’hora d’escollir mascota és molt important estar ben assessorat per especialistes, per a saber, en funció del nostre estil de vida, espai, disponibilitat… quin és l’animal que millor ens pot encaixar.

    cT.- Estem a punt d’entrar a la primavera. Hi ha algun tipus de patologies típiques en animals d’aquesta època de l’any?

    EP.- En aquesta època un dels principals problemes són les reaccions al·lèrgiques, cops de calor..., i hem de vigilar, també, amb les erugues processionàries del pins que poden arribar a produir la mort de l’animal. Si el vostre animal entra en contacte amb la eruga, s’ha d’acudir el més ràpid possible al veterinari. També comencen les malalties transmeses per puces, paparres i mosquits...

    cT.- A Veterinària CandyVet oferiu servei d’urgències les 24 hores. Com funciona? El portes directament tu? Sou diversos professionals implicats?

    EP.- El servei d’urgència està actiu les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. Per qualsevol urgència s’ha de trucar al telèfon i, si és necessari, anirem a la clínica per fer la visita, sigui la hora que sigui. Normalment sempre contesto jo i acudeixo al centre, però també compto amb la col·laboració de dos companys per a reforçar el servei.

    cT.- Disposeu d’una targeta de fidelització per als vostres clients. En què consisteix?

    EP.- No tenim targeta de client, però oferim d’altres beneficis com descomptes per família nombrosa (a partir de 3 mascotes o més), promocions especials, descomptes a la botiga...

    Afegeix un comentari

    Vols formar part de la nostra comunitat?

    Clica aquí!

    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat